اجاره خودرو الو خودرو

آخرین شوی کامارو/ The Final Chevy Camaro

اخبار خودرو
مطالعه 3 دقیقه
میلاد سلطانی
میلاد سلطانی
آخرین-شوی-کامارو--the-final-chevy-camaro

آخرین شوی کامارو/ The Final Chevy Camaro

 

شورولت کامارو رسما از خط تولید خارج شده است. Chevy تایید کرد که آخرین کامارو، یک ZL1 1LE با گیربکس دستی، از خط مونتاژ در لنسینگ، میشیگان در اوایل این هفته عبور کرد. این برند هنوز هیچ تصویری از کامارو نهایی منتشر نکرده است، و یک سخنگو در مورد اینکه آیا شرکت قصد دارد خودرو را حفظ کند یا مدل را به مشتری بفروشد، اظهار نظری نکرد.

یکی از سخنگویان Chevy در بیانیه ای گفت: "کامارو یک محصول پرشور است." "این مدل یک پایگاه هواداران در سراسر جهان ایجاد کرده است و افراد را برای نسل‌ها وارد نمایندگی‌های شورلت کرده است. نسل ششم به طور خاص نماد اتومبیل رانی و خونسردی بود همان اعتماد به نفس در جاده‌ها و تسلط بر پیست."

ما قبلاً می دانستیم که Chevy پس از مدل سال 2024 کامارو را بازنشسته می کند. این خودروساز این تصمیم را در ماه مارس اعلام کرد و شایعات پیش از آن حکایت از رده خارج شدن این خودرو داشتند. به عنوان خداحافظی، Chevy نسخه Collector’s Edition (تصویر بالا) را معرفی کرد که شامل تولید 350 واحدی برای ZL1 در رنگ مات Black Panther و نشان فرمان سری بود. سطوح کمتر تریم، رنگ پانتر بلک متالیک Tintcoat با نوارهای مشکی براق.

در نوامبر، Chevy آخرین موتور سوپرشارژ LT4 V8 را برای Camaro ZL1 در بولینگ گرین، کنتاکی ساخت. این نشانه آشکاری بود که پایان کامارو به زودی فرا می رسد.

این دومین باری است که Chevy کامارو را از رده خارج می کند بدون اینکه جانشینی در چشم باشد. اولین خط تولید چهار نسل از سال 1967 تا 2002 به طول انجامید. این مدل در سال 2010 برای دو تکرار دیگر بازگشت.

کامارو 2024 یک سال از نظر فروش بد نبوده است. فورد و دوج به ترتیب موستانگ و چلنجر بیشتر فروخته اند. با این حال، Chevy 24688 نمونه از خودروی پونی خود را در سه ماهه سوم به خوبی فروخته است، افزایش 28.7 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال 2022.

در حالی که نام کامارو در حال از بین رفتن است، اسکات بل، معاون جهانی شورولت، هنگام اعلام بازنشستگی این مدل گفت: "در حالی که امروز جانشین فوری را معرفی نمی کنیم، مطمئن باشید این پایان داستان کامارو نیست."

 

منبع :

motorone

مطالب مشابه

نظرات

تعداد نظرات این مطلب : 0 نظر

لطفاً جهت ثبت نظر وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

ورود / ثبت نام

هنوز نظری برای این پست ثبت نشده، شما اولین نفر باشید.