اجاره خودرو الو خودرو

با اقامت در این هتل می توانید با تویوتا سوپراهای قدیمی و جدید رانندگی کنید

اخبار خودرو
مطالعه 3 دقیقه
میلاد سلطانی
میلاد سلطانی
با-اقامت-در-این-هتل-می-توانید-با-تویوتا-سوپراهای-قدیمی-و-جدید-رانندگی-کنید

با اقامت در این هتل می توانید با تویوتا سوپراهای قدیمی و جدید رانندگی کنید

 

هتل فوجی اسپید وی به شما این امکان را می دهد که از بین چندین مدل تویوتا سوپرا یکی را برای تست رانندگی انتخاب کنید.

تویوتا با هتل فوجی اسپید وی همکاری کرده است تا در صورت گذراندن شب در هتل، شما را پشت فرمان یک سوپرا ببرد. اگرچه دقیقاً در کنار پیست همنام قرار دارد، اما اجازه نخواهید داشت آن را در اطراف پیست برانید. این برنامه از 15 ژانویه تا 30 ژوئن سال آینده اجرا می شود و می توانید با رزرو سوئیت یا ویلا در آن شرکت کنید.

می‌توانید از سوپرای 2020 که توسط TOM's تیونینگ شده و مجهز به گیربکس اتوماتیک است یا مدل 2022 دستی را انتخاب کنید. افرادی که دارای گواهینامه رانندگی فقط AT هستند، مجاز به رانندگی کوپه اسپرت نخواهند بود. درایوهای آزمایشی بر اساس اولویت اول ارائه می شوند و هر روز پنج نوبت یک ساعته برنامه ریزی شده است.

یک رویداد آزمایشی بزرگتر با نام "جشنواره زمستانی فوق العاده" در 21 تا 22 ژانویه برگزار می شود. نه تنها چند خودرو از نسل فعلی A90، بلکه چندین مدل قبلی نیز وجود خواهند داشت: یک سلیکا XX 2000GT 1985، یک سوپرا 2.5GT توئین توربو ایروتوپ 1992 و یک A80 سوپرا. شما می توانید نیم ساعت آنها را در جاده های عمومی اطراف هتل فوجی اسپید وی برانید.

پاندای قدیمی فیات در کنار مدل نسل بعدی در حال حرکت است

نسل سوم پاندا که در سال 2011 عرضه شد، یکی از قدیمی ترین خودروهای فروخته شده در اروپا است. با این حال، Automotive News Europe از Stellantis دریافته است که فیات قصد دارد این خودرو را حداقل تا سال 2026 بفروشد. اگر مقررات یورو 7 به تعویق بیفتد، ممکن است حتی بیشتر ادامه یابد. در همین حال، نسخه ویژه ای با نام «پاندینا» (پاندای کوچک) در دست ساخت است.

پاندا فعلی به طور مسالمت آمیز با مدل نسل بعدی که تابستان آینده عرضه می شود، همزیستی خواهد کرد. این خودرو احتمالاً یک خودروی بزرگ‌تر به نام پاندا جدید با پیشرانه‌های هیبریدی ملایم و صرفاً الکتریکی خواهد بود. انتظار می‌رود این خودرو در کارخانه کراگویواچ صربستان تولید شود، در حالی که مدل موجود از کارخانه Pomigliano d'Arco در ایتالیا می‌آید.

پاندا کاملاً جدید از طراحی خودروهای هوشمند استفاده خواهد کرد که با سیتروئن ë-C3 معرفی شد. این خودروی کوچک فرانسوی 23300 یورو قیمت دارد و 199 مایل (320 کیلومتر) برد دارد. حتی ارزان‌تر با قیمت زیر 20000 یورو در اوایل سال 2025 با 124 مایل (200 کیلومتر) بین دو شارژ وارد بازار می‌شود.

منبع :

motorone

مطالب مشابه

نظرات

تعداد نظرات این مطلب : 0 نظر

لطفاً جهت ثبت نظر وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

ورود / ثبت نام

هنوز نظری برای این پست ثبت نشده، شما اولین نفر باشید.