اجاره خودرو الو خودرو

جنرال موتورز پس از گزارش خرابی، دستور توقف فروش شورلت بلیزر EV را صادر کرد

خودروهای برقی
مطالعه 3 دقیقه
میلاد سلطانی
میلاد سلطانی
جنرال-موتورز-پس-از-گزارش-خرابی،-دستور-توقف-فروش-شورلت-بلیزر-ev-را-صادر-کرد

جنرال موتورز پس از گزارش خرابی، دستور توقف فروش شورلت بلیزر EV را صادر کرد

 

پس از یک هفته دریافت گزارش‌ها درباره مشکلات شورولت بلیزر EV جدید، از جمله گزارش گزارشگر InsideEVs، کوین ویلیامز که در طی یک سفر جاده‌ای دچار مشکل فنی در یکی از آن‌ها شد، جنرال موتورز فروش خودروی الکتریکی را برای رفع برخی مشکلات نرم‌افزاری متوقف کرد.

Automotive News گزارش می دهد که دستور توقف فروش اواخر روز جمعه صادر شد و «تعداد محدودی» از خودروهای برقی بلیزر را تحت تأثیر قرار داد. جنرال موتورز نگفت چند نفر تحت تاثیر قرار گرفته اند. طبق گزارش Cars.com، در حال حاضر حدود 1000 دستگاه در سراسر کشور به فروش رسیده است.

به گزارش اتوموتیو نیوز، مهندسان شورولت در حال کار بر روی حل مشکلات مربوط به صفحه لمسی خودرو و تلاش برای شارژ برخی از شارژرهای سریع DC عمومی هستند. کوین این هفته در طول رانندگی خود از اوهایو به کارولینای شمالی با هر دو مشکل مواجه شد، که با گیر افتادن ماشین در ایستگاه الکتریفای آمریکا در روستایی در ویرجینیا به این ماجرا پایان رسید.

این خودروساز در بیانیه‌ای به InsideEVs گفت: ما می‌دانیم که تعداد محدودی از مالکان Blazer EV با برخی مشکلات کیفیت نرم‌افزار مواجه شده‌اند. برای اطمینان از اینکه مشتریان ما تجربه‌ای عالی با وسیله نقلیه خود دارند، ما به طور موقت فروش Blazer EVs را متوقف می‌کنیم. تیم ما به سرعت در حال کار برای راه‌اندازی یک خط تعمیر است، و مالکان برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه زمان‌بندی به‌روزرسانی خود با آنها تماس خواهند گرفت. از اینکه به زحمت افتادید پوزش میخواهیم."

اسکات بل، معاون شورولت، افزود: «رضایت مشتریان اولویت ما است و به همین دلیل، در تحویل‌های جدید مکث کوتاهی خواهیم داشت». این خودروساز گفت این موضوع به ایمنی مربوط نمی شود.

دستور توقف فروش همچنین پس از آن صادر شد که وب‌سایت خرید خودرو Edmunds گزارشی تند درباره Blazer EV منتشر کرد که کارکنان دو ماه پیش برای ارزیابی این مدل آن را خریداری کردند. این نشریه درباره ی سوئیچ‌های پنجره که کار نمی کردند، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی که گیر می‌کرد، تعدادی پیام خطا و خرابی عملکردهای مختلف گزارش تهیه کردند. این نشریه می‌گوید: "خودرویی که از فروشنده دریافت کردیم نگران‌کننده بود: طولانی‌ترین فهرست عیوب بزرگی که ما در ادموندز تا به حال روی یک خودروی جدید دیده‌ایم."

علاوه بر این، مالکان Blazer EV که در پی گزارش ما با InsideEVs تماس گرفتند، مشکلات مشابه و همچنین مشکلات دیگری را در مورد خودروهای با مارک Ultium جنرال موتورز گزارش دادند. این نام به پلتفرم مشترک جدید و تنظیم باتری این خودروساز اشاره دارد که زیربنای تمام خودروهای برقی آینده آن است. اگرچه پلتفرم Ultium برای آینده جنرال موتورز و هدف آن برای تبدیل شدن به خودرو های تمام الکتریکی تا سال 2035 بسیار مهم در نظر گرفته می‌شود، اما خود خودروها در طول سال با تاخیرهای متعددی مواجه بوده‌اند، معمولاً عرضه‌های کندی داشته و مشکلاتی در نمونه‌های اولیه وجود دارد. (GM امروز اضافه کرد که توقف فروش Blazer EV "به Ultium یا Google Built-In مربوط نمی شود.")

منبع :

motorone

مطالب مشابه

نظرات

تعداد نظرات این مطلب : 0 نظر

لطفاً جهت ثبت نظر وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

ورود / ثبت نام

هنوز نظری برای این پست ثبت نشده، شما اولین نفر باشید.