اجاره خودرو الو خودرو

معرفی 45 خودروی جدید در سه ماهه سوم 2023 در بازار های جهانی

بررسی خودروها
مطالعه 3 دقیقه
میلاد سلطانی
میلاد سلطانی
معرفی-45-خودروی-جدید-در-سه-ماهه-سوم-2023-در-بازار-های-جهانی-جهان

معرفی 45 خودروی جدید در سه ماهه سوم 2023 در بازار های جهانی

صنعت خودروسازی جهان بین ژوئیه تا سپتامبر امسال، 45 خودروی جدید را معرفی کرد. این آمار مربوط به نسخه های تولید شده ی نهایی از جمله خودروهایی است که ممکن است هنوز برای خرید در دسترس نباشند.

همچنین این شمارش شامل خودروهایی است که در چین، ژاپن، کره جنوبی، ایالات متحده، اروپا، هند و سایر بازارهای نوظهور به بازار عرضه شده اند، اما بازار خودرو ایران را شامل نمی شود.

با وجود کندی رشد فروش خودروهای جدید در سرتاسر جهان، به نظر می رسد این صنعت بسیار شلوغ است. فراتر از 45 مدل عرضه شده برای سه ماهه سوم، شاهد معرفی 90 مدل جدید در شش ماه گذشته هستیم. بسیاری از آنها برقی هستند، اما خودروهایی با موتورهای احتراق داخلی هم کم نیستند.

چین پیشرو در تولیدات!

خودروهای جدیدی که عموم مردم در سه ماهه سوم سال 2023 مشاهده کردند، تولید کنندگان متفاوتی دارند. چین نیمی از آنها را با رقم 23 به خود اختصاص داده است . علاوه بر این، بسیاری از این شرکت ها مدل های رقابتی قابل قبولی با پتانسیل جهانی دارند. بخش قابل توجهی از این خودروهای جدید ممکن است در ماه های آینده وارد بازارهای خارجی شوند.

بقیه مدل های جدید از اروپا، ایالات متحده، کره جنوبی و ژاپن ارائه شده‌اند. در اروپا، 11 خودروی جدید رونمایی شد که شامل 5 خودرو از برندهای آلمانی، سه خودرو از برندهای بریتانیایی، دو خودرو از فرانسه و یک مدل جدید در ایتالیا بود.

تولیدکنندگان ژاپنی پنج مدل جدید و به دنبال آن چهار مدل از کره جنوبی به بازار عرضه شد. تنها دو مدل جدید توسط سازندگان آمریکایی ارائه شده است.

هیوندای_کیا با جدیدترین خودروها

ما شاهد عرضه نسل پنجم سانتافه، کیا K3 بودیم که در مکزیک برای بازارهای نوظهور ساخته خواهد شد و کیا EV5 جدید جایگزینی کاملا الکتریکی برای اسپورتیج خواهد بود. همچنین نسخه کوپه جنسیس GV80 نیز از مدل های ارائه شده است.

بخشی از معرفی کیا K3 :

مرسدس بنز با سه مدل جدید برای این دوره، به ویژه نسل دوم AMG GT، کوپه CLE و کابریولت CLE  در جایگاه بعدی قرار دارد. در همین حال، در چین، چندین برند سه مدل جدید را روانه بازار کردند، که عبارتند از Geely، FAW و BYD .

منبع :

motorone

مطالب مشابه

نظرات

تعداد نظرات این مطلب : 0 نظر

لطفاً جهت ثبت نظر وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

ورود / ثبت نام

هنوز نظری برای این پست ثبت نشده، شما اولین نفر باشید.