اجاره خودرو الو خودرو

امکان خرید خودروهای فراری با ارز دیجیتال در آمریکا

بررسی خودروها
مطالعه 3 دقیقه
میلاد سلطانی
میلاد سلطانی
امکان-خرید-خودروهای-فراری-با-ارز-دیجیتال-در-آمریکا

امکان خرید خودروهای فراری با ارز دیجیتال در آمریکا

ارزهای دیجیتال دنیای مالی را متحول کرده اند! در حالی که بسیاری در ابتدا ارزهای دیجیتال را به عنوان دارایی های سوداگرانه می دیدند، این ارزها به طور فزاینده ای کاربردهایی فراتر از سرمایه گذاری پیدا می کرده اند. شرکت‌ها در سراسر جهان شروع به کشف پتانسیل پذیرش ارز دیجیتال کرده‌اند. یکی از این شرکت ها، فراری است.

 

فراری اخیراً تصمیم خود را برای پذیرش ارز دیجیتال برای خودروهای اسپرت خود در ایالات متحده اعلام کرده و قصد دارد این طرح نوآورانه را به اروپا نیز گسترش دهد. انریکو گالیرا، مدیر بازاریابی و بازرگانی برند مستقر در مارانلو، این پیشرفت را تأیید کرد و تأکید کرد که این پیشرفت پاسخی به خواسته‌های مشتریان مرفه خود است.

تصمیم فراری برای پذیرش ارزهای دیجیتال حاکی از آن است که صنعت خودروسازی به آرامی در حال جذب ایده تراکنش‌های ارز دیجیتال است. انریکو گالیرا توضیح داد که ارزهای دیجیتال با معرفی نرم افزارهای جدید و تکیه بیشتر بر منابع انرژی تجدیدپذیر، گام هایی برای کاهش ردپای کربن خود برداشته اند. او اطمینان داد که تعهد فراری برای دستیابی به کربن زدایی تا سال 2030 قطعی است.

این حرکت خودروساز ایتالیایی سوپراسپرت نشان دهنده یک تغییر قابل توجه در چشم انداز کسب و کار است، زیرا اکثر شرکت های تولیدکننده خودرو در پذیرش ارزهای دیجیتال مردد بوده اند. دلیل اصلی این تردید، نوسانات شدید ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین است که آنها را برای تجارت روزمره غیرکارآمد می کند. علاوه بر این، محیط نظارتی ناقص و مصرف بالای انرژی مرتبط با استخراج ارزهای دیجیتال، موانعی بر سر پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال برای پرداخت بوده است.

به گزارش اتوموتیو نیوز، در حالی که تعداد خودروهایی که فراری انتظار دارد از طریق ارزهای دیجیتال بفروشد فاش نشده است، طبق گزارشات، سبد سفارشات این شرکت قوی است و به طور کامل تا سال 2025 رزرو شده است.

فراری تنها شرکتی نیست که پرداخت با ارزهای دیجیتال را می پذیرد. Overstock، یک خرده‌فروش آنلاین، سال‌هاست که بیت‌کوین را به عنوان پرداخت می‌پذیرد و Expedia، یک پلتفرم معروف رزرو سفر، به مشتریان اجازه می‌دهد تا برای رزرو هتل از ارز دیجیتال استفاده کنند. علاوه بر این، BitPay، یک سرویس پردازش پرداخت، تراکنش های ارز دیجیتال را برای بسیاری از مشاغل تسهیل کرده است. این شرکت مسئولیت تبدیل پرداخت‌های رمزنگاری شده به ارز سنتی را از طرف فراری بر عهده خواهد داشت.

گالیرا افزود: «اگر از طریق ارزهای رمزنگاری شده پرداخت کنید، قیمت‌ها تغییر نمی‌کند، همچنین کارمزد و هزینه‌ای اضافه نمی‌شود.»

 

 

 

 

 

 

منبع :

motorone

مطالب مشابه

نظرات

تعداد نظرات این مطلب : 0 نظر

لطفاً جهت ثبت نظر وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

ورود / ثبت نام

هنوز نظری برای این پست ثبت نشده، شما اولین نفر باشید.