اجاره خودرو الو خودرو

BYD Yuan UP بزرگترین چالش تسلا در چین است

معرفی خودروهای جدید
مطالعه 3 دقیقه
میلاد سلطانی
میلاد سلطانی
byd-yuan-up-بزرگترین-چالش-تسلا-در-چین-است

BYD Yuan UP بزرگترین چالش تسلا در چین است

 

تسلا پرفروش ترین برند خودروهای برقی روی کره زمین است. با این حال، این عنوان اخیرا مورد تهدید قرار گرفته است، به خصوص پس از نتایج Q3. خودروساز چینی BYD تنها 3000 خودرو از تسلا فاصله داشت. این خودروساز که به این مقدار موفقیت راضی نمی شود، قصد دارد مدل‌های بیشتری را با قیمت‌های بیشتری عرضه کند تا تعداد پراکنده‌ای از خریداران خودروهای برقی در داخل و خارج از چین را جذب کند.

BYD Yuan UP ممکن است همان چیزی باشد که این برند برای پر کردن این شکاف به آن نیاز دارد، یعنی همان فاصله ای که با تسلا دارد.

همانطور که در ابتدا توسط CarNewsChina گزارش شد، عکس‌های یوان یو پی در اسناد وزارت فناوری اطلاعات این کشور به بیرون درز کرد. این آژانس آخرین ایستگاه در فرآیند همسان سازی خودروهایی است که در چین فروخته می شوند. این اطلاعات به ما این امکان را می‌دهد که طراحی‌ها و مشخصات نهایی برخی از وسایل نقلیه را حتی قبل از فروش ببینیم.

BYD Yuan UP یک خودروی الکتریکی کوچک با طول حدود 4.3 متر یا حدود 169 اینچ است. این، تقریباً به اندازه یک شورلت تراکس است. قدرت از یک موتور به دست می آید که 93 یا 174 اسب بخار قدرت تولید می کند. 

با توجه به ظاهر تا حدودی مقرون به صرفه‌اش، به نظر می‌رسد Yuan UP همتای شاسی‌بلندی برای دلفین پرفروش و همچنین BYD Seagull باشد. مطمئناً، این چالشی برای مدل های سطح بالای Y و مدل X نیست، اما نکته اینجا نیست.

نیازی به یک دانشمند موشکی نیست تا ببیند که چیزهای شاسی بلند ها در هر نقطه از جهان، کاملاً در حال اوج گرفتن هستند. همچنین، BYD's Dolphin و Seagull بسیار موفق بوده اند. بی وای دی، مرغ دریایی را در ماه مارس سال جاری معرفی کرد و تاکنون بیش از 200 هزار دستگاه در سال جاری تولید کرده است. به همین ترتیب، BYD بیش از 500000 دلفین تولید کرده است.

به نظر می‌رسد BYD Yuan UP می‌تواند با قیمتی در حدود 14000 دلار قیمت گذاری شود، که از قیمت BYD Seagull با قیمت 11000 دلار بالاتر است، اما کمتر از قیمت 16000 دلاری دلفین است. با توجه به اینکه چقدر همه خودروهای شاسی بلند را دوست دارند، یوان UP آماده است تا بازار خودروهای برقی چین و احتمالاً سایر نقاط جهان را در معرض طوفان قرار دهد. اگر یوان یو پی به همان شیوه مرغ دریایی و دلفین بفروشد، پس عنوان تسلا به عنوان پرفروش‌ترین سازنده خودروهای برقی می‌تواند به خوبی از بین برود.

منبع :

motorone

مطالب مشابه

نظرات

تعداد نظرات این مطلب : 0 نظر

لطفاً جهت ثبت نظر وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

ورود / ثبت نام

هنوز نظری برای این پست ثبت نشده، شما اولین نفر باشید.