اجاره خودرو الو خودرو

BMW سری 7 با چرخ های مایباخ بد به نظر نمی رسد

معرفی خودروهای جدید
مطالعه 2 دقیقه
میلاد سلطانی
میلاد سلطانی
bmw-سری-7-با-چرخ-های-مایباخ-بد-به-نظر-نمی-رسد

BMW سری 7 با چرخ های مایباخ بد به نظر نمی رسد

 

بی ام و سری 7 جدید، آخرین نسخه از سدان لوکس احتمالاً پلاریزترین 7er در تاریخ است .

با این حال، Mansory به جای عرضه یک کیت تمام بدنه، تنها مجموعه ای از رینگ های آلیاژی جدید را انتخاب کرد. این یک رویکرد محافظه کارانه از سوی شرکتی است که به خاطر ارتقای آیرودینامیکی بسیار تهاجمی خود شناخته شده است. اما برای سری 7 جدید، Mansory تصمیم گرفت تمام وسیله نقلیه مورد نیاز چرخ‌های فورجی 22 اینچی با طراحی کاملاً بسته باشد.

رینگ‌ها ما را به یاد می‌باخ می‌اندازند، اما طراحی آن به لطف 15 پره کوچک در حلقه بیرونی چرخ، کمی اسپرت‌تر است. چرخ های کاملا فورج شده 9.0 اینچ در جلو و 10.5 اینچ در عقب عرض دارند. این باعث می شود آنها برای لاستیک های بزرگ 265/30 جلو و 295/25 در عقب مناسب باشند. Mansory استفاده از لاستیک Falken Azenis FK510 و همچنین اسپیسرهای 10 میلی‌متری را توصیه می‌کند تا ظاهری وسیع تر به سری 7 جدید بدهد.

این سدان لوکس تنها وسیله نقلیه ای نیست که می توان با چرخ های FD.15 ارتقا داد – همین ارتقا را می توان به رولزرویس فانتوم، بنتلی کانتیننتال GT، مرسدس-AMG G63، کادیلاک اسکالید، لندرور رنج روور و ... اضافه کرد.

برای سری 7، Mansory چرخ‌هایی را با روکش نقره‌ای و اکسنت های مشکی پیشنهاد می‌کند. ما گزینه‌های رنگی زیادی را برای این مجموعه دیده‌ایم - از جمله روکش تمام مشکی - و احتمالاً می‌توان فرض کرد که سری 7 با رنگ‌های دیگر نیز در دسترس خواهد بود. در حال حاضر، هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا چرخ های جدید با i7 هم مطابقت خواهند داشت یا خیر، وجود ندارد، زیرا تاکنون تنها یک رندر با چرخ های جدید موجود است.

منبع :

motorone

مطالب مشابه

نظرات

تعداد نظرات این مطلب : 0 نظر

لطفاً جهت ثبت نظر وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

ورود / ثبت نام

هنوز نظری برای این پست ثبت نشده، شما اولین نفر باشید.